piątek, 19 listopada 2010

Opowiadanie.



6 komentarzy:

  1. Opowiadanie wciąga, chociaż trzeba by je jeszcze dopieścić. Jednak trzeba być jak wino. Dojrzewa się z czasem do ideału :) Za to dział bohaterowie urzekł mnie i niezmiernie ucieszył.
    Podoba mi się niesamowicie Twój styl metaforyczny. Oby tak dalej !
    Uwielbiam DMC ( muzyka z anime to kunszt nad kunsztem )

    Poddaje się, nie da rady wpisać "komentarz jako wordpres" :/

    zapraszam także do siebie : http://werecatstory.wordpress.com/
    Kochia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obrażając innych bywalców tego bloga - wydajesz się pierwszą osobą, która wzięła mnie i niniejszą efefkę na poważnie.
    Yay. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://forum.mirriel.net -> poszukaj tu osoby, która zgodziłaby się zostać Twoją tzw betą ( jest specjalny dział, gdzie się takie osoby ogłaszają ) Opowiadania naprawdę niezmiernie wiele zyskują, po korekcie i uwagach "twojej" bety. Wiem z autopsji :)

    Kochia

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że całkiem fajnie się to prezentuje. Tylko nie wiem, czy sa osoby które nie mają nic więcej do roboty, jak korekta mojego opowiadania.
    Ale spróbuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mogę Ci pomóc. Byle nie z interpunkcją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opowiadanie bardzo mi się podoba tylko jest jedno ale.....gdzie są kolejne rozdziały?:-) skonczylam wszystkie 9 i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Daj Donnie radość :3