wtorek, 7 grudnia 2010

Spamownik.

Wiadomo.

36 komentarzy:

  1. Donnie, obrazki się nie pojawiają. ._.'

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jebię! Co ja mam z tym zrobić ?
    Wszystko jest tak jak powinno. Może po prostu nie jesteście godni, by je widzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem godna? T-T

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby coś, to blogspot tak uważa~

    OdpowiedzUsuń
  5. Donnie, powróciłam. Wpis miał ukazać się jutro, ale zmieniłam zdanie i już jest. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yhm, tylko gdzie?
    Bo z nicka nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj zapomniałam napisać adres
    o-wampirach-i-inych-demonach-nocy.bloog.pl
    sorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ku Twojej wielkiej radości dodałam ostatni rozdział do Alenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napiszę tak. Opublikowałam coś co miało być w rozdziale "Tajemniczy gość w Devil May Cry" a zapomniałam to dodać i żeby już nikomu nie mieszać to teraz się pojawiło. Następny rozdział dziś też będzie ale nieco później.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę cię zawieść, coś nie pasuje mi w końcówce i nie mogę z tego wybrnąć. Myślę, że jutro mój mózg będzie lepiej pracował. Piszę byś się nie denerwowała opóźnieniem. I przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. I jeszcze jedno, ósemkę to na jutro sobie zostawię. Dziś i tak nic bym ci konkretnego nie napisała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział już jest. A błędy to poprawię, tylko później.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, powiadamiam, że kolejna część opowiadania już jest. Jeszcze cieplutka jak świeże bułeczki.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już niedługo też nadrobię u ciebie. Mam przeczytane dopiero dwa rozdziały. A komentarz to napiszę pod ostatnim, oki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahah :D
    Jedna ktoś potrafi czytać i wnioskować na jaki wybieg kierować SPA(M)~
    Jestem z was dumna! ^w^

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi głupio pisać... Tak długo nie dodawałam nowego rozdziału, ale jakoś nie miałam pomysłu... Tak czy siak, nowy rozdział już jest. Mam nadzieję, że pomimo tego, że długo nie pisałam, zechcesz rzucić okiem na kolejny wpis.
    Pozdrawiam.
    Roxanne

    OdpowiedzUsuń
  17. Na demon-tez-czlowiek nowa notka. W końcu ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli możesz to poproszę tu: margaretw.w666@gmail.com
    jeśli nic nie wybiorę to pewnie powrócę do starego co mam jeszcze na tym z wp. Jak na razie to nic nowego u mnie nie ma, ale może niebawem coś będzie. Na pewno powiadomię

    OdpowiedzUsuń
  19. A teraz to ja chcę Cię powiadomić o nowym wpisie u mnie. Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie małe pytanie, nie będziesz zła jak gościnnie wystąpisz w pewnej historyjce? Piszę ją teraz i być może uda mi się to jeszcze dziś opublikować {o czym naturalnie powiadomię}.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oto i jeszcze raz moja skromna osóbka. Zapraszam do czytania przerywnika w Misjach. Wybacz, że tak mało masz kwestii w tym poście. Ale jak się zgodzisz, to wystąpisz jeszcze w innych, co Ty na to?
    Pozdrawiam i dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj. Oto powiadamiam, że blog na nowo budzi się Finalem. Następny rozdział już jest, tak więc, zapraszam.
    Jeśli nie pamiętasz adresu {nie będę się dziwić, jak to zobaczysz, tak długo milczałam} to tu: dwa-wymiary.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, coś tu z datami jest nie tak. Mamy koniec marca a data w moim komentarzu to 28 luty. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma Cię tak długo, ale ja też jakiś czas milczałam. Teraz jednak ukazała się druga część piątki, na którą serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. A, właśnie. Ponownie zaczynam pisanie opowiadania, jednak tematyka całkiem inna od poprzedniego. Wiem, możesz mnie nie pamiętać, ale pisałam kiedyś o Harrym Potterze {ten: nie budź śpiącego smoka}, to może już Ci przybliżyło? Mam inny blog, ale na blogspocie a adres to: rise-of-death.blogspot.com, jeden rozdział już jest a resztę przepisuję z zeszytu. Jak będziesz miała czas to wejdź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. O i tak jak obiecałam, zamieściłam już szóstą misję. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest pierwszy rozdział. Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie się szósty rozdział pojawił, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nowy rozdział u mnie.
    W końcu, co nie. {he he}
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie przed chwilą pojawiła się Misja siódma. Zapraszam.
    Ciekawe czy pojawisz się na swoim blogu. Wiem, brak czasu, ale możesz jakoś dać znak, że zaglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz moja kolej. Dodałam trzecią część {dopiero} ale nie miałam wcześniej na to czasu.
    Pozdrawiam i zastanawiam się, czy Ty czasem nie zapomniałaś o blogu i o nas.
    Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcesz poznać zdanie na temat twojego bloga? Nie boisz się ostrych słów dezaprobaty, bądź uwielbiasz pochwały?
    Jeśli nie lękasz się także poskramiania upiorów, a krytyka jest ci dobrze znana, zapraszamy do załogi.
    Zgłoś się do Dark Evaluation, a poznasz zdanie prawdziwych egzorcystów! Twoje demony zostaną odgonione, a ty będziesz spać w spokoju. Zapraszamy do oceny: Dark-Evaluation.blogspot.com
    Bardzo przepraszamy za spam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prowadzisz bloga i ciekawi Ciebie co inni o nim sądzą? Subiektywne Oceny Blogów! Szczera krytyka mobilizuje każdego.
    Serdecznie zapraszamy. http://pomocne-oceny.blogspot.com/

    ps. nie tolerujesz spamu, skasuj.

    OdpowiedzUsuń
  34. No i po tak długiej przerwie, w końcu biorąc się za siebie, napisałam rozdział. Wyszedł jak widać, o błędach nie wspomnę, pewnie jest ich trochę. Jeśli kiedykolwiek jeszcze tu się pojawisz, to zapraszam.
    Nie pamiętasz adresu? Nie szkodzi: nie-budz-spiacego-smoka.blogspot.com

    Pozdrawiam Akyrie.

    P.S. Mam taką malutką nadzieję {choć ona jest matką głupich}, że zamieścisz rozdział. Będę czekała.

    Trzymaj się cieplutko i Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

Daj Donnie radość :3