poniedziałek, 22 listopada 2010

O Donnie-chan słów kilka.

Donnie - młoda przedstawicielka gatunku ludzkiego (wiosen 14), charakteryzująca się jaskrawymi włosami i niewielką aktywnością umysłową, wyjąwszy momenty, gdy myśli o jedzeniu. Opętańczo zakochana w serii gier Devil May Cry, a w związku z tym także w anime i mandze o tymże tytule. Prócz miłości do Dantego Spardy do tabelki "zainteresowania" wpisuje literaturę i muzykę. Ostatnio także zajmuje sobie czas wolny dezintegracją własnej osoby. Za wszelką cenę chce móc nazywać się artystką, choć doskonale wie, że artystą się b y w a.

Tak naprawdę to nie mam za dużo o sobie do powiedzenia. Nie znam za bardzo swojej osoby.. Nie dojrzałam na tyle, by móc mówić o tym, jaka jestem. Czasami widać mnie na granicy rzeczywistości i fikcji - czyli w mojej pisaninie.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej ( w co wątpię ) to napisz. Konwersacje naprawdę są faaajne. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj Donnie radość :3